کد خبر: ۸۷۰۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
تعداد بازدید: ۲۴۶
پیشکسوت آبی پوشان گفت: در این شرایط بحرانی که استقلال در آن گیر کرده، بهترین تیمی که می‌توانست آن را از بحران خارج کند همین ماشین سازی بود.

در این شرایط ماشین سازی بهترین قرعه برای استقلال بودبه گزارش خبرداغ، علی لطیفی در گفتگو با  مهر اظهار داشت: با توجه به حاشیه‌های عجیبی که در یک هفته اخیر گریبان استقلال را گرفته، ماشین سازی بهترین حریفی است که بتواند این تیم را از بحران خارج کند. منظورم اصلاً این نیست که ماشین سازی تیم ضعیفی است، بلکه منظورم این است که در این شرایط بازی کردن با ماشین سازی به مراتب بهتر از بازی کردن با تیم‌هایی مثل پرسپولیس، سپاهان، تراکتور یا دیگر تیم‌های مدعی است. فکری باید بتواند با پیروزی در این بازی تیمش را از بحران خارج کند.

وی اضافه کرد: البته هیچیک از اینها دلیلی نیست که استقلال را حتماً مقابل ماشین سازی برنده بدانیم چون فوتبال ورزشی غیر قابل پیش بینی است و هیچ تیمی را نباید مقابل تیم دیگری از پیش برنده دانست.

پیشکسوت آبی پوشان تاکید کرد: همیشه پس از شکست مربیان باید تیم شان را از نظر فنی ریکاوری کنند اما شرایط استقلال نوعی است که فکری باید تیمش را برای این بازی از نظر روحی و روانی هم ریکاوری کند. با این شرایط بازیکنان و خود کادر فنی تحت فشار هستند این موضوع تمرکز آنها را بر هم می‌زند و می‌تواند مانع از نتیجه‌گیری شود.

لطیفی گفت: در این دو سه هفته اخیر خود مدیران باشگاه استقلال بیشتر منشاء حاشیه بودند و به جای آنکه حاشیه‌ها را مدیریت کرده و از تیم دور کنند، به آن دامن زدند. هفته گذشته که دو تن از مدیران در یک برنامه زنده مناظره جنجالی داشتند و این هفته هم سرپرست باشگاه با مدیرعامل فولاد درگیری لفظی داشت و همه این مسائل روی تیم تاثیر منفی می‌گذارد.

مهاجم سابق آبی پوشان گفت: به بازی استقلال و تراکتور در فینال جام حذفی اشاره می‌کنم. پیش از آن بازی بین سعادتمند و مجیدی اختلافات عمیقی افتاد و حاصل این اختلاف شکست از دست رفتن یک جام شد. حتماً حاشیه‌های بیرون از زمین در عملکرد تیم داخل زمین تاثیر گذار است و ترس من از این است که حاشیه‌های منتهی به بازی با ماشین سازی روی عملکرد تیم در این بازی هم تاثیر منفی داشته باشد.

وی بیان داشت: متاسفانه در پنج سال اخیر استقلال بیشتر از مدیران خودش ضربه خورده است. در این پنج سال مدیران باشگاه عمدتاً یا تعهد نداشتند، یا تخصص و یا هردو را. متاسفانه استقلال در این سال‌ها از مدیران غیر متخصص بیشترین ضربه‌ها را خورد. یکی از مصادیق این صحبت من همین مناظره آقای مددی با آقای آذری در آستانه دیدار با ماشین سازی است.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: اگر امروز استقلال تا این میزان بدهی‌های خارجی دارد، عامل اصلی‌اش ضعف مدیران در عقد قرارداد با مربیان و بازیکنان خارجی است. در عقد قرارداد با بعضی از این مربیان و بازیکنان هم به عینه می‌توان فساد را دید. در بعضی مواقع فساد آنقدر مشهود است که به هیچ وجه نمی‌توان آن را کتمان کرد.

لطیفی در ادامه بیان داشت: امیدوارم در تحولات مدیریتی که قرار است در این باشگاه صورت گیرد افرادی که از یک سو عاشق استقلال هستند و از سوی دیگر توانمندی‌های اقتصادی دارند و می‌توانند از برند استقلال درآمدزایی کنند به چرخه مدیریتی اضافه شوند. نه افرادی که باید به آنها پول داد تا هزینه کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: