کد خبر: ۸۷۰۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
تعداد بازدید: ۱۴۴
یکی از دیدارهای جالب توجه هفته سوم رقابتهای لیگ برتر دیدار بین دو تیم تازه لیگ برتری شده آلومیینوم اراک و مس رفسنجان است.

آلومینیوم - مس؛ کدام یک اولین امتیاز تاریخی‌شان را می‌گیرندبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، از هفته سوم رقابتهای لیگ برتر امروز ۴ دیدار انجام می‌شود که یکی از جالب‌ترین آنها، تقابل دو تیم آلومینیوم اراک و مس رفسنجان است. دو تیمی که فصل گذشته در لیگ دسته اول حضور داشته و با قهرمانی و نایب قهرمانی در آن مسابقات به لیگ برتر راه یافتند.

این دو تیم هر دو برای اولین بار حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کنند و هر دو تیم نیز در دو بازی نخست خود در این مسابقات شکست خورده و هنوز امتیازی به دست نیاورده‌اند.

امروز این فرصت برای یکی از این دو تیم ایجاد می‌شود که به اولین پیروزی و ۳ امتیاز خود در تاریخ رقابتهای لیگ برتر دست پیدا کند و یا ممکن است هر دو تیم با محرومیت از به دست آوردن نخستین پیروزی لیگ برتری، به مساوی رضایت داده و به طور همزمان اولین امتیازات لیگ برتری خود را به دست آورند.

مس و آلومینیوم نه تنها تاکنون امتیازی در لیگ برتر به دست نیاورده‌اند، بلکه هنوز در این مسابقات به گل هم نرسیده‌اند و اگر گلی در این دیدار رد و بدل شود، نخستین گل لیگ برتری این دو تیم خواهد بود.

مس رفسنجان در دو دیدار قبلی خود با نتایج مشابه ۲ بر صفر مقابل استقلال و گل گهر تن به شکست داده و آلومینیوم اراک در هفته اول مقابل نساجی با نتیجه ۳ بر صفر پذیرای شکست شد و در هفته دوم مقابل سپاهان با یک گل تن به شکست داد.

این دیدار که در نوع خود جالب توجه است از ساعت ۱۶:۳۰ و به میزبانی آلومینیوم در شهر اراک آغاز می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: