کد خبر: ۸۶۹۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۲
تعداد بازدید: ۳۰۰
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از جلسه امروز این کمیسیون با وزیر آموزش و پروش خبر داد.

جزئیات جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات با حاجی‌میرزاییبه گزارش خبرداغ ، احمدحسین فلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه امروز با حضور وزیر آموزش و پروش برگزار شد و نمایندگان سوالات خود از ایشان پرسیدند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آقای سید جلیل میرمحمدی نماینده میبد و تفا نیز سوال خود مبنی بر اینکه چرا در حالیکه بسیاری از دستگاه‌های اجرایی نیاز شدید به فضای فیزیکی دارند، آموزش و پرورش مدارس بلااستفاده خود در برخی مناطق روستایی را که بعضاً در حال تخریب است در ازای تعمیر و نگهداری در اختیار دستگاه های اجرایی متقاضی قرار نمی دهد را مطرح کرد که با قول پیگیری این موضوع از سوی وزیر آموزش و پرورش قانع شد.

وی افزود: سپس سوال آقای رمضانعلی سنگ‌دوینی نماینده مردم گرگان و آق قلا مطرح شد؛ سوال ایشان در خصوص محرومیت آموزشی استان گرگان بود که وضعیت نگران‌کننده‌ای در قیاس با سایر مناطق کشور دارد و مقرر شد ظرف ۳ هفته آینده هیاتی از وزارتخانه آموزش و پرورش نشستی با نماینده سوال کننده برگزار کند و بازدید میدانی نیز از مناطق مورد بحث و سوال صورت گیرد.

نماینده مردم فامین و همدان ادامه داد: آقای علی‌اکبر کریمی نماینده اراک، کمیجان و خنداب سوال خود را درخصوص علت بکارگیری افراد بازنشسته و فاقد صلاحیت در سمت‌های مختلف در ستاد اصلی صندوق ذخیره فرهنگیان و شرکت‌های تابعه که باعث بروز مشکلات بسیاری برای فرهنگیان شده مطرح کرد و از پاسخ‌های وزیر، مشروط به برگزاری جلسات هماهنگی برای رفع ایرادات وارده قانع شد.

وی افزود: سوال بعدی از سوی فرهاد بشیری نماینده پاکدشت درباره علت عدم تکمیل مدارس نیمه تمام حوزه انتخابیه اش مطرح شد که وی از پاسخ‌های حاجی میرزایی و رئیس سازمان نوسازی مدارس قانع شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات بیان کرد: همچنین آقای نصرالله پژمانفر نماینده مشهد و کلات سوال خود را مبنی بر اینکه با حذف امور تربیتی از تشکیلات اداره آموزش و پرورش، چه کسی نقش کلیدی امور تربیتی را در راستای تحکیم و تثبیت جایگاه مربیان تربیتی در راستای پیاده سازی محتوای سند تحول بنیادین داراست را مطرح کرد که وی پس از استماع پاسخ‌‍ های وزیر، از توضیحات وی قانع نشد و مقرر شد نشست مشترکی برای بررسی ابعاد سوال با مسئولان وزارت آموزش و پرورش برگزار شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: