کد خبر: ۸۷۳۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۷
تعداد بازدید: ۳۱۲
فلاحی خبر داد؛
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از بررسی نهایی پیشنهادات بودجه آموزش و پروش در لایحه سال ۱۴۰۰ در کمیته‌های این کمیسیون خبر داد.

بررسی نهایی بودجه آموزش و پروش در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ در کمیته‌های کمیسیون و آموزشبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا،احمد حسین فلاحی  درباره جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت :در جلسه امروز کمیته‌های کمیسیون فعال بودند و پیشنهاداتی که در خصوص بودجه آموزش و پرورش در لایحه سال ۱۴۰۰ داشتن را بارگذاری کردند.

وی ادامه داد: بین ۲۵۰ تا ۲۶۰ پیشنهاد مطرح و بارگذاری شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود:کار کمیته های آموزش و پرورش، آموزش عالی ، تربیت و  غیرانتفاعی در میان کمیته ها از مابقی سنگین تر بوده است.

وی خاطرنشان کرد: اصل بودجه نامتناسب است؛ این‌که کلیات بودجه رد یا تایید شود بسته به نظر نمایندگان است. البته در حال حاضر کمیسیون اصلی آن یعنی برنامه و بودجه در حال بررسی است و باید تا اعلام نظر نهایی منتظر بمانیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: