کد خبر: ۸۶۹۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳
تعداد بازدید: ۲۸۳
اولین وبینار بررسی کارشناسی شاخص های عملکرد و برنامه اصلاح نظام اداری با همکاری موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی و مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری ویژه کارکنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار می شود.
اولین وبینار بررسی کارشناسی شاخص های عملکرد و برنامه اصلاح نظام اداری برگزار می شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، این وبینار در روزهای یکم و چهارم آذر از ساعت 8:30 تا 14:30 با مشارکت سازمان های تابعه و ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور برگزار می شود.
هدف از برگزاری این نشست مجازی، تحقق اهداف برنامه اصلاح نظام اداری و ایجاد بستر مناسب برای ارتقاء جایگاه دستگاه در رتبه بندی سازمان اداری و استخدامی کشور است. 
در این وبینار، محورهای "نقش و ساختار دولت"، "توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی" و "مدیریت نظام بهره وری نظام اداری و اجرایی کشور" توسط کارشناسان ارشد سازمان اداری و استخدامی کشور و سازمان ملی بهره وری کشور بحث و بررسی می شوند.
لینک شرکت در وبینار برای کارکنان علاقه مند شاغل در وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی ارسال خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: