کد خبر: ۸۷۰۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۲
تعداد بازدید: ۲۰۲
وبینار "نقش اندیشکده‌ها درسیاستگذاری کارآمد" از سوی مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری، موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی و موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی ، برگزار می شود.

وبینار به گزارش خبرداغ به نقل از روا‌بط عمومی موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی، این موسسه در راستای رویکرد خود در خصوص عمومی‌سازی دانش و انتشار گزارش‌های سیاستی، برگزاری جلسات تخصصی را در حوزه رفاه و تامین اجتماعی در دستور کار خود قرار داده است.
در همین چارچوب،با همکاری مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری و موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی وبیناری با موضوع "نقش اندیشکده‌ها در سیاستگذاری کارآمد با نمونه موردی؛مقابله با کرونا" برگزار می شود.
سخنرانان این جلسه "مرجان فقیه نصیری، رئیس موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی"، "ابراهیم حاجیانی، معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری" و "روزبه کردونی، رئیس موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی" است.
این وبینار تخصصی، روز یکشنبه ۹ آذرماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۴ برگزار می شود و علاقه‌مندان برای ورود به جلسه می‌توانند به آدرس موسسه به نشانی www.ssor.ir مراجعه کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: