کد خبر: ۸۶۸۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱
تعداد بازدید: ۳۵۹
"محمدشریعتمداری " وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در حساب شخصی توئیتر خود نوشت : " از شنیدن خبر مسرت بخش صعود ۸پله ای ‎وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی و ایستادن در رتبه سوم از نظر ارزیابی عملکرد شاخص های عمومی و اختصاصی دربین کلیه وزارتخانه ها و سازمانهای مستقل دولت ، توسط ‎سازمان اداری واستخدامی، خوشحالم و‌ قدردان همکارانم که ما را به این رتبه رساندند.

قدردانی شریعتمداری از کارکنان وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی برای صعود هشت پله ای و کسب رتبه سوم در عملکردبه گزارش خبرداغ به نقل از  مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی ,وزارت تعاون ،"محمدشریعتمداری " وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در حساب شخصی توئیتر خود نوشت : " از شنیدن خبر مسرت بخش صعود ۸پله ای ‎وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی و ایستادن در رتبه سوم از نظر ارزیابی عملکرد شاخص های عمومی و اختصاصی دربین کلیه وزارتخانه ها و سازمانهای مستقل دولت ، توسط ‎سازمان اداری واستخدامی، خوشحالم و‌ قدردان همکارانم که ما را به این رتبه رساندند. "

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: