کد خبر: ۸۶۸۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰
تعداد بازدید: ۲۶۰
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی از «محمد کبیری»، معاون امور تعاون، برای کسب رتبه اول در جشنواره شهید رجایی بین معاونت های ستادی این وزارتخانه، از تلاش های وی و همکارانش در این حوزه قدردانی کرد.

قدردانی شریعتمداری از معاونت امور تعاون برای کسب رتبه اول در جشنواره شهید رجاییبه گزارش خبرداغ به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در متن تقدیر محمد شریعتمداری آمده است:

بی شک ارائه خدمت بهینه به مردم و کسب رتبه اول جشنواره شهید رجایی بین معاونت های ستادی وزارت متبوع (طبق ارزشیابی سال 1۳۹۸)، مرهون مدیریت صحیح، تلاش های مجدانه جناب عالی و کوشش مداوم همه همکاران گرامی در دفاتر و حوزه‌های مختلف آن معاونت بوده و قطعاً رضایت خداوند متعال را نیز به همراه دارد.

اینجانب ضمن تبریک صمیمانه جهت کسب این مقام ارزشمند و تقدیر از مساعی به عمل آمده در جهت توسعه و پیشرفت بخش تعاونی و افزایش سهم این بخش مردمی در اقتصاد کشور؛ تندرستی و توفیق روزافزون جنابعالی و همکاران آن حوزه را در تداوم این موفقیت از درگاه ایزد منان مسألت دارم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: