کد خبر: ۸۶۹۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵
تعداد بازدید: ۱۹۱
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در پیامی، درگذشت حجت الاسلام والمسلمین دکتر جواد اژه ای، دانشمند و استاد فرهیخته کشورمان را تسلیت گفت.
پیام تسلیت شریعتمداری در پی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین دکتر جواد اژه ایبه گزارش خبرداغ به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی، در متن پیام محمد شریعتمداری آمده است: درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین  دکتر جواد اژه‌ای؛ استاد ممتاز و دانشمند فرهیخته موجب تاثر و تالم اینحانب شد. 
زنده یاد  دکتر جواد اژه ای در طول سالیان خدمت خود منشا خدمات  فراوانی در حوزه علم و دانش و استعدادیابی جوانان و پرورش نجلگان کشور بود و در راه ارتقاء،رشد،توسعه ودرخشش استعدادهای این مرزو بوم، تلاش و مجاهدت های فراوانی کرد.
بی شک درگذشت این بزرگوار، ضایعه بزرگی برای جامعه علمی و فرهنگی کشور به شمار می رود.
اینجانب با عرض تسلیت به خانواده محترم ایشان، از خداوند متعال علوّ درجات و رحمت و مغفرت الهی برای آن مرحوم و صبر و اجر برای بازماندگان مسألت دارم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: