کد خبر: ۸۶۸۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱
تعداد بازدید: ۲۲۹
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به برقراری جوی پایدار در کشور طی روزهای آینده گفت: امروز و فردا (۱۰ و ۱۱ آبان) دمای هوا در استان‌های ساحلی دریای خزر بین ۳ تا ۶ درجه سانتیگراد گرمتر می‌شود.

وضعیت آب و هوا، امروز ۱۰ آبان ۹۹ / افزایش ۳ تا ۶ درجه‌ای دمای هوا در استان‌های ساحلی خزربه گزارش خبرداغ، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به برقراری جوی پایدار در کشور طی روزهای آینده گفت: امروز و فردا (۱۰ و ۱۱ آبان) دمای هوا در استان‌های ساحلی دریای خزر بین ۳ تا ۶ درجه سانتیگراد گرمتر می‌شود.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه طی پنج روز آینده جوی آرام و پایدار در بیشتر مناطق کشور حاکم است، اظهار کرد: انتظار می‌رود تا اواسط هفته آینده کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت تا حد ناسالم برای گروه‌های حساس باشد.

وی ادامه داد: طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه (۱۲ و ۱۳ آبان) نیز بارش پراکنده در شمال آذربایجان غربی دور از انتظار نیست.

ضیاییان با بیان اینکه از روز چهارشنبه (۱۴ آبان) به تدریج سامانه بارشی از شمال غرب و غرب وارد کشور می‌شود، تصریح کرد: طی روزهای پنجشنبه و جمعه (۱۵ و ۱۶ آبان) بخش‌هایی از شمال غرب و غرب سواحل دریای خزر تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار خواهد گرفت.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی امروز و فردا (۱۰ و ۱۱ آبان) دمای هوا در استان‌های ساحلی دریای خزر بین ۳ تا ۶ درجه سانتیگراد گرمتر می‌شود و امروز سرعت باد جنوبی در گیلان و اردبیل افزایش خواهد یافت همچنین از روز دوشنبه (۱۲ آبان) تا آخر هفته در شمال غرب و سواحل شمالی کاهش نسبی دما بین ۶ تا ۸ درجه سانتیگراد رخ می‌دهد.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۱۱ آبان) صاف همراه با غبار محلی و طی اوایل شب وزش باد با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و روز دوشنبه (۱۲ آبان) نیز صاف تا قسمتی ابری و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: