کد خبر: ۸۶۷۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
تعداد بازدید: ۲۳۷
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از حاکمیت جو پایدار در بیشتر مناطق کشور خبر داد و گفت: دمای هوا طی هفته جاری بین ۴ تا ۸ درجه سانتیگراد در برخی مناطق کاهش می‌یابد.

وضعیت آب و هوا، امروز ۵ آبان ۹۹ / کاهش ۴ تا ۸ درجه‌ای دمای هوا در برخی مناطق کشوربه گزارش خبرداغ، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از حاکمیت جو پایدار در بیشتر مناطق کشور خبر داد و گفت: دمای هوا طی هفته جاری بین ۴ تا ۸ درجه سانتیگراد در برخی مناطق کاهش می‌یابد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه از امروز تا پنجشنبه (۵ تا ۸ آبان) جوی پایدار در بیشتر مناطق کشور حاکم است، اظهار کرد: طی امروز و فردا (۵ و ۶ آبان) در سواحل مرکزی و غربی دریای خزر و روز چهارشنبه و پنجشنبه (۷ و ۸ آبان) دراستان های گیلان، مازندران و گلستان بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: از امروز تا چهارشنبه (۵ تا ۷ آبان) دمای هوا در سواحل دریای خزر بین ۴ تا ۶ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد و از روز سه‌شنبه تا پنجشنبه (۶ تا ۸ آبان) دمای هوا در شمال شرق بین ۵ تا ۸ درجه سانتیگراد کاهش خواهد یافت.

ضیاییان در ادامه با بیان اینکه از فردا تا پنج‌شنبه (۶ تا ۸ آبان) با توجه به شرایط پایداری و سکون نسبی جو امکان کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت به ویژه تهران و کرج دور از انتظار نیست، اظهارکرد: طی بعد ازظهر روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۷ و ۸ آبان) در مناطقی از استان های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، شرق کرمان و شرق هرمزگان وزش باد شدید با احتمال خیزش گرد و خاک رخ می‌دهد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۶ آبان) صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعات همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و روز چهارشنبه (۷ آبان) نیز صاف تا کمی ابری، در بعضی ساعات همراه با غبار محلی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد ‌پیش‌بینی می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: