کد خبر: ۸۶۷۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷
تعداد بازدید: ۱۸۷
کارشناس هواشناسی پیش‌بینی کرد از امروز (پنجشنبه) تا دوشنبه هفته آینده به دلیل سکون نسبی هوا، انتظار می‌رود آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش یابد.

وضعیت آب و هوا، امروز ۱ آبان ۹۹ / افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهر‌های صنعتیکارشناس هواشناسی پیش‌بینی کرد از امروز (پنجشنبه) تا دوشنبه هفته آینده به دلیل سکون نسبی هوا، انتظار می‌رود آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش یابد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایرنا، «کبری رفیعی» اظهار داشت: امروز پنجشنبه (اول آبان) در اکثر مناطق کشور پدیده جوی خاصی مشاهده نخواهد شد و تنها در نوار شمالی کشور طی امروز و فردا پارش پراکنده و کاهش ۴ تا ۹ درجه‌ای دمای هوا پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: امروز در استان‌های ساحلی خزر، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، اردبیل و شمال شرق کشور و همچنین روز جمعه در ارتفاعات خراسان شمالی و خراسان رضوی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی در خصوص پیش‌بینی هوای روزهای آینده نیز توضیح داد: در سه روز آینده در نوار شرقی کشور، کرمان، هرمزگان در برخی ساعات وزش باد شدید گاهی گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی درباره وضعیت جوی پایتخت نیز گفت: امروز آسمان تهران صاف تا کمی ابری در برخی ساعات همراه با غبار محلی خواهد بود و بیشترین دمای هوا به ۲۳ درجه و کمترین آن به ۱۳ درجه خواهد رسید.

رفیعی اظهار داشت: از پنجشنبه تا دوشنبه افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پر جمعیت پیش‌بینی می‌شود، به ویژه در روزهای شنبه و یکشنبه با توجه به پایداری و سکون نسبی هوا انتظار می‌رود غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش یابد.

وی تاکید کرد: افزایش غلظت آلاینده‌ها را از امروز در استان‌های تهران، مرکزی، البرز، اصفهان، قزوین، قم، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و خوزستان شاهد خواهیم بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: