کد خبر: ۸۶۷۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
تعداد بازدید: ۲۳۶
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در نخستین ساعت بازار پس از افت ۱.۴درصدی در ارتفاع یک میلیون و ۲۸۳هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با کاهش ۰.۸درصدی مواجه شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ در ساعت ۱۰ و ۴۵ دقیقه شاخص کل بورس پس از افت ۱۸هزار و ۷۱۵واحدی (۱.۴ درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۲۸۳هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با کاهش ۰.۸ درصدی مواجه شد.

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع از چهار هزار میلیارد تومان عبور کرد.

آخرین قیمت ۹۰ نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۳۵۴نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

 

TSR Watermark - 5

حقیقی‌ها تا ساعت مورد اشاره رقمی در حدود ۸۳۰میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند و نمادهای «خودرو»، «فولاد»، «آبادا»، «ثبهساز»، «سیتا»، «شبندر» و «امین» در گروه پرتراکنش‌های بورس و نماد‌های «بپیوند»، «بگیلان»، «شگویا»، «آریا»، «گدنا»، «ذوب» و «صبا» در گروه پرتراکنش‌ترین فرابورس قرار گرفتند.

TSR Watermark - 6

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: