کد خبر: ۸۶۷۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴
تعداد بازدید: ۱۳۴۱
در پایان زمان معاملات شاخص کل بورس با افت ۳۷هزار و۴۷۰واحدی (۲.۷ درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۳۳۶هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با افت ۱.۲درصدی مواجه شد.

نمای پایانی بورس امروز/ بالاخره جمع‌آوری صف بزرگان آغاز شدبه گزارش خبرداغ به نقل از اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز، شاخص کل بورس با افت ۳۷هزار و۴۷۰واحدی (۲.۷ درصد) در ارتفاع یک میلیون و۳۳۶هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با افت ۱.۲درصدی مواجه شد.

حقیقی‌ها تا ساعت مورد اشاره رقمی در حدود هزار و ۸۰۰میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند.

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع از ۶هزار میلیارد تومان عبور کرد.

 

نمادهای «سیتا»، «خودرو»، «فولاد»، «غزر»، «فملی»، «امین» و «خساپا» در گروه پرتراکنش‌ترین‌های بورس و نماد های «بگیلان»، «آریا»، «گدنا»، «رافزا»، «ذوب»، «غگیلا» و «ثباغ» در گروه پرتراکنش‌های فرابورس قرار گرفتند.

نقشه پایانی بازار معاملات بورس و فرابورس

آخرین قیمت ۴۹نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۴۶۴نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

نمای بورس و فرابورس امروز

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
خر پدر سگ
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
0
0
تو گفتی من فقیر هم باور کردم
دو ماه است صف فروش را جمع می کنید مردم ضربش می کنند ساعت دو بعد از ظهر شروع به جمع کردن می کنید ساعت هشت صبح روز بعد پهنش می کنید به تعداد کل سهام بورس به مردم دروغ گفتید
شاخص بورس هر وقت آمد روی کانال 80 آن موقع بورس واقعی است کارخانه ای که حقوق کارمندانشان را ندارند چگونه رشد می کند
خاک تو سر کسی که پولش را بدهد دست عوامل ملاها توقع سود داشته باشد
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: