کد خبر: ۸۶۷۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶
تعداد بازدید: ۱۸۸
گدنا در معاملات فرابورس امروز با رشد دو درصدی قیمت ۱۴,۹۲۲را ثبت کرد. همچنین معاملات این سهم با صف خرید ۲۸میلیون واحدی به پایان رسید.

رشد متوالی گدنا در دو ماهه اخیربه گزارش خبرداغ به نقل از اقتصادآنلاین - هانا پاکمند؛ در پایان معاملات فرابورس امروز سهام شرکت تهیه توزیع غذای دنا آفرین فدک با رشد پنج درصدی مواجه شد و بین نمادهای پربازدید امروز قرار گرفت.

سهام شرکت تهیه توزیع غذای دنا آفرین فدک در آخرین معاملات خود، عدد ۱۴,۹۲۲ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته دو درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی یک میلیون و ۲۰۰هزار برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۵,۴۰۳ریال آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: 

رقابت افراد حقیقی در خروج از بانکی‌ها و فلزات اساسی

ارزش معاملات امروز گدنا به رقم دو میلیارد تومان رسید. همچنین ۱۰۰درصد از سهام شرکت تهیه توزیع غذای دنا آفرین فدک را حقیقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، دویست هزار برگه سهم (۱۸درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد یک میلیون برگه سهم (۸۲درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

 

گدنا

 

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: