کد خبر: ۸۶۷۲۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۵
تعداد بازدید: ۱۳۹۰
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی از اخذ مصوبه هیات امنای صندوق‌های وابسته به وزارتخانه جهت همسان سازی حقوق بازنشستگان فولاد خبر داد.

اعلام اخذ مصوبه هیات امنا برای همسان سازی حقوق بازنشستگان فولادبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، محمد شریعتمداری تاکید کرد:‌ امروز در حاشیه جلسه هیات دولت، هیأت امنای صندوق‌های وابسته به وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی با حضور وزرای ذیربط برگزار شد و دو مصوبه برای اعمال همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از جمله صندوق بازنشستگی فولاد جمعا باز حدود ۲۰۰ هزار خانوار بازنشسته را شامل می‌شود، اخذ شد که با اجرای این دو مصوبه تقریبا پرونده همسان سازی حقوق در فعالیت‌هایی که متعلق به وزارت کار است بسته خواهد شد و قدم مثبتی در جهت حل مشکلات معیشتی جامعه در ایام و مقطع زمانی خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: