کد خبر: ۸۶۷۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
تعداد بازدید: ۲۳۰
مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس از بزرگ‌ترین عرضه‌ تاریخ بورس انرژی از سوی این شرکت خبر داد و گفت: با تامین خوراک صنایع پایین دستی به جهش تولید در کشور کمک خواهیم کرد.

بزرگ‌ترین عرضه داخلی بورس انرژی با ستاره خلیج‌فارس رقم خوردبه گزارش خبرداغ  به نقل از شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس، محمدعلی دادور گفت: شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس به عنوان بزرگ ترین پالایشگاه میعانات گازی جهان به سبب مقیاس تولید و تنوع فرآورده نقشی تعیین کننده در بازار دارد و با عرضه‌ ۱۴۰ هزار متریک-تن نفتای سبک توانستیم روزی تاریخی را در بورس کشور رقم بزنیم.

وی افزود: تا به حال این حجم از فرآورده در رینگ داخلی به فروش نرسیده بود و امیدواریم همچنان شاهد درخشش ستاره خلیج فارس در آسمان پالایشی کشور باشیم.

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس ادامه داد: این عرضه‌ تاریخی در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد ارزش افزوده‌ بیشتر و جلوگیری از خام فروشی صورت پذیرفت چرا که نفتای سبک خوراک پتروشیمی‌های کشور است و می‌تواند با تامین خوراک صنایع پایین دستی به جهش تولید در کشور کمک کند.

دادور اظهار کرد: شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس هم‌اکنون جایگاهی راهبردی در توازن انرژی کشور و منطقه ایفا می‌کند و ما این وعده را به مردم شریف ایران می‌دهیم که علی‌رغم ایجاد شرایط ویژه به سبب شیوع ویروس کرونا، از تمام ظرفیت‌ها برای ایجاد جهش در تولید استفاده کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: