کد خبر: ۸۶۵۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
تعداد بازدید: ۳۱۳
سهام سایپا از ابتدای هفته جاری بازدهی مثبت برای سهامداران خود ثبت کرد و در این یک هفته(پنج روز)، ٢۵درصد افزایش قیمت داشته است.

هفته مثبت معاملاتی برای «خساپا»/ رشد ٢۵درصدی «خساپا» در یک هفته معاملاتیبه گزارش خبرداغ به نقل از اقتصادآنلاین-سیده زهرا محمودی؛ سهام شرکت سایپا با نماد «خساپا» در بازار سهام معامله می‌شود و امروز یکی از نمادهای پربیننده بورسی شد. «خساپا» در دقایق پایانی معاملات امروز با قیمت ٢۶٩تومان و پنج درصد رشد نسبت به دیروز به کار خود پایان داد.

امروز ٣هزار و ٧١۶معامله برای سهام سایپا انجام شد و در این معاملات ١۵۴میلیون ورقه سهام سایپا بین سهامداران جابه جا شد. میانگین حجم معاملات این نماد در ماه ۵٣٧میلیون است که حجم معاملات امروز نسبت به حجم معاملات در ماه کاهش چشم‌گیری داشت.

گفتنی است ارزش معاملات این نماد امروز به ۴١۴میلیارد ریال رسید. حقیقی‌ها ١۵١میلیون سهم(٩٨درصد) و حقوقی‌ها ٢میلیون سهم (دو درصد) خریدند. در طرف فروش نیز حقیقی‌ها ٨۴میلیون سهم و حقوقی‌ها ٧٠میلیون سهم فروختند.

 

خسپا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: