کد خبر: ۸۶۵۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷
تعداد بازدید: ۴۲۹
غویتا، بیدی که با باد ریزش ها نه تنها نلرزید، بلکه رشد ۲۸ درصدی هم داشت.

به گزارش خبرداغ به نقل از بورس نیوز، بعد از ریزش های سنگین بازار سرمایه اهمیت بازارگردانی برای سهم ها بیش از پیش نمایان شد و شرکت ها ملزم به تعیین بازارگردان شدند.

در همین راستا شرکت ویتانا هم در یک شفاف سازی بازارگردان های "غویتا" را معرفی کرده است. طبق گزارش ویتانا، صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی کوشا الگوریتم، بازارگردان سهم "شرکت های گروه صنعتی ویتانا" خواهد بود. حداقل معاملات روزانه این بازارگردان ۴۷۷ هزار سهم ، حداکثر سفارش انباشته ۲۴ هزار و دامنه مظنه بازارگردانی ۳ درصد تعیین شده است‌.

لازم به ذکر است که "غویتا" در ۲ ماه اخیر نه تنها ریزشی نداشته بلکه رشد تقریبا ۲۸ درصدی هم تجربه کرده است.

طبق شنیده گویا این مجموعه علاوه بر در دست داشتن طرح های توسعه جذاب، خط تولید آدامس و تافی و ژله هم راه اندازی کرده و برنامه عرضه اولیه غنچه پرور را هم در سر می پروراند. یک افزایش سرمایه هم در دست بررسی دارند و ضمنا شرکت ویتانا سهام شرکت جدیدی را هم تملک کرده که زنجیره ارزش شرکت، تکمیل تر شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: