کد خبر: ۸۶۵۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
تعداد بازدید: ۲۵۷
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و دبیر کمیته مدیریت عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از کسب رتبه سوم این وزارتخانه در ارزیابی عملکرد سال 1398دستگاههای اجرایی کشور خبر داد.
​مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد خبر داد: کسب به گزارش خبرداغ به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، "رویا رفیعی"، مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد در چهارمین نشست شورای راهبری توسعه مدیریت گفت: بر اساس نتایج اعلامی از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور، این وزارتخانه در ارزیابی عملکرد سال گذشته در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی، موفق به کسب رتبه سوم در میان وزارتخانه ها و سازمان های مستقل وابسته به ریاست جمهوری شد.
وی افزود: بر اساس نتایج این ارزشیابی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در میان سایر دستگاه های اجرایی کشور  در " سطح خوب " ارزیابی شده است. 
رفیعی با بیان اینکه در ارزیابی عملکرد سال 1398با هشت پله صعود، شاهد رشد امتیاز ها نسبت به سال 1397 در ستاد و سازمان های تابعه بوده ایم گفت: عملکرد مجموعه ستاد و چهار سازمان تابعه مشمول ارزیابی10.5درصد؛ ستاد 9 درصد، سازمان آموزش فنی و حرفه ای 4.5درصد، سازمان تامین اجتماعی 31 درصد، سازمان بهزیستی 3.6درصد و صندوق بازنشستگی 3.3درصد رشد داشته است. 
مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد وزارت کار اظهار امیدواری کرد: با تلاش بیشتر در سال 1399شاهد استمرار موفقیت ها و پیشرفت و ارتقاء رتبه در بین سایر دستگاه های اجرائی کشور باشیم.
علی جمالی قمی، معاون حقوقی سازمان امور اداری و استخدامی کشور نیز در این نشست، کسب رتبه سوم از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شاخص های عمومی و اختصاصی تبریک گفت.
وی افزود: کسب رتبه برتر از سوی این وزارتخانه در گام نخست بر اساس تدابیر، راهبری ها و تعیین اولویت های کاری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در مرحله بعد مرهون هدفگذاری منسجم و خوب و نیز پیگیری های انجام شده در کنار یک تعامل خوب با سازمان امور اداری و استخدامی کشور و تلاش موثر همه مجموعه ای است که در سیستم فعالیت می کنند . 
وی توسعه دولت الکترونیک و بحث های فرآیندی و اصلاح فرآیندها را که منجر به ارتقای شاخص های عملکردی می شود با اهمیت ارزیابی کرد و بر بحث چرخه بهره وری و مدیریت بهره وری و برنامه ریزی در این زمینه تاکید کرد .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: