کد خبر: ۸۶۷۲۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴
تعداد بازدید: ۱۷۵
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر این که یکی از راه های ترمیم سرمایه اجتماعی و جلب اعتماد عمومی ، ارائه آمار صحیح است ، گفت: آمار و اطلاعات باید شفاف، پاسخگو، دقیق و به‌موقع باشد.
رفیعی : ترمیم سرمایه اجتماعی و جلب اعتماد عمومی در گرو ارائه آمار صحیح استبه گزارش خبرداغ به نقل از  مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی، رویا رفیعی در نشست روز" آمار و برنامه ریزی " گفت: مرکز آمار و اطلاعات راهبردی وزارت متبوع طی 3 سال متوالی شاهد رشد عملکردی در جشنواره شهید رجایی بوده  به طوری که در سال 96 با 92 درصد ، سال 97 با 95 درصد و در سال 98 صد درصد تحقق  برنامه داشته است. 
وی ادامه داد:  آمار را می توان از دو دیدگاه تخصصی و عمومی جزء نیازهای امروز بشر دانست ؛ از نظر تخصصی هر میزان از داده های دقیق تر بهره ببریم ، سیاستگذاری، تصمیم گیری و برنامه ریزی به شکل صحیح تری اتفاق می افتد.
رفیعی با بیان این که آمار، امروز به یک مطالبه عمومی تبدیل شده است، تصریح کرد:  منظور از شفافیت این است که تا چه حد اطلاعات صحیح را در دسترس عموم قرار داده ایم.
وی افزود: خوشبختانه در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ،  آمار و اطلاعات خروجی ها خیلی خوب مطرح می شود اما آمار ورودی ها چندان به گوش نمی رسد که هم اکنون این موضوع به مطالبه عمومی تبدیل شده است .
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی درخواست مطالبه عمومی مردم را در جهت شفافیت بیشتر مطرح و تصریح کرد: باید به سمتی حرکت کنیم که اطلاعات و بیلان ورودی و خروجی را برای تنویر افکار عمومی ، کمک به ترمیم سرمایه اجتماعی و جلب اعتماد عمومی ارائه کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: