کد خبر: ۸۶۵۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸
تعداد بازدید: ۲۴۲
امروز سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه، سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی و دارویی رازک در بورس و معامله‌گران شرکت‌های شهرسازی و خانه‌سازی باغمیشه، بیمه تجارت نو و آتیه داده پرداز بیشترین در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

رشد ۴۲ هزار واحدی شاخص بورسامروز سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه، سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی و دارویی رازک در بورس و معامله‌گران شرکت‌های شهرسازی و خانه‌سازی باغمیشه، بیمه تجارت نو و آتیه داده پرداز بیشترین در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۴۲ هزار و ۷۱۹ واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۵۴۶ هزار و ۱۴۶ واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۶ میلیارد و ۸۹۸ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۶ هزار و ۹۳۶ میلیارد تومان در بیش از یک‌میلیون و ۳۶۱ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه، سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی و دارویی رازک بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری بهمن، ایران مرینوس و تاید واتر خاورمیانه بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازار‌های فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و ۹۲۵ میلیون ورقه به‌ارزش ۳ هزار و ۸۴۱ میلیارد تومان در ۵۸۸ هزار و ۳۵۹ نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۲۷۸ واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۷ هزار و ۹۵۴ واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های شهرسازی و خانه‌سازی باغمیشه، بیمه تجارت نو و آتیه داده پرداز بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان کرمان، تولید برق عسلویه مپنا و صنایع غذایی مینو شرق بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: