کد خبر: ۸۶۵۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
تعداد بازدید: ۵۳۱
خالص سفارشات فروش سهام از رقم دوهزار و ۶۰۰میلیارد تومان عبور کرد، برتری سمت عرضه در صنعت انبوه‌سازی، املاک و مستغلات بیش از سایرین بود و همچنین سهام گروه صنعتی ملی ۳۸۰میلیارد تومان سفارش فروش داشت.

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش امروز در بازار سهام/ صفوف فروش آب رفتندبه گزارش خبرداغ به نقل از اقتصاد آنلاین – امیر مهدی زاده، در ساعت ۹ و ۳۰ جمع صف‌های خرید حدود دو هزار و ۸۰۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش پنج هزار و ۴۰۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به دوهزار و ۶۰۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «وملی»، «ثشاهد» و «ونیرو» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام گروه صنعتی ملی ۳۸۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «وآیند»، «وسپهر» و «خودرو» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع حدود دوهزار میلیارد تومان (۷۰ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر دوهزار و ۱۰۰میلیارد تومان (۳۹ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۴۱ نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۱۰ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف عمران و توسعه شاهد (ثشاهد) به ۴.۶درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

بیشتر بخوانید: 

«انبوه‌سازی، املاک و مستغلات» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۹۵۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «عرضه برق، گاز، بخار و آب گرم» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۴۲۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «بانک‌ها و مؤسسات اعتباری» با تقاضای خرید ۵۸۰میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۳۷ درصد از هشت هزار و ۲۰۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع دوهزار و ۳۰۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۳۵۳ درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۱۰هزار و ۵۰۰میلیارد تومان خواهد رسید.

بورس

بورس

طراحی اینفوگرافیک: شبنم نعیمی

 

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: