کد خبر: ۸۶۵۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹
تعداد بازدید: ۱۷۵
سرپرست معاونت فناوری اطلاعات دادگستری تهران خبر داد؛
سرپرست معاونت برنامه ریزی و فناوری اطلاعات دادگستری استان تهران از فعال سازی امکان امضاء الکترونیکی برای متهمان در زندان خبر داد.

فعال‌سازی امکان امضاء الکترونیکی برای متهمان در زندانبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، برای نخستین بار در جلسه دادرسی الکترونیک، متهم پرونده صورتجلسه دادگاه را در محل زندان امضاء نمود.

حسن بابایی، سرپرست معاونت برنامه ریزی و فناوری اطلاعات دادگستری استان تهران، گفت: برای اولین مرتبه جلسه دادرسی الکترونیک بین شعبه اول اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۱۵ و زندان تهران بزرگ با برخورداری از قابلیت جدید این سامانه برگزار شد.

وی افزود: با فعال سازی پد امضاء الکترونیکی در جلسات دادرسی الکترونیک، از این به بعد این امکان وجود دارد تا از طریق این سامانه، متهم در محل زندان، صورتجلسه دادگاه را امضا نماید و به این ترتیب تمام مراحل دادرسی به صورت کاملا الکترونیکی انجام می‌شود.

سرپرست معاونت برنامه ریزی و فناوری اطلاعات دادگستری استان تهران متذکر شد: استفاده از تکنولوژی‌های روز در مسیر دادرسی سبب می‌شود تا بسیاری از چالش‌هایی که قبلاً با بکارگیری از روش‌های سنتی متوجه دستگاه قضایی بود پیشگیری به عمل آید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: