کد خبر: ۸۶۵۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۹
تعداد بازدید: ۱۹۷
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه خبر داد؛
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه، گفت: امکان ایجاد ۱۰۰ نقطه تماس تصویری در استان تهران برای محاکم و زندان‌های استان ایجاد شده و در هفته آینده عملیاتی خواهد شد.

راه‌اندازی باجه خدمات قضایی در تمام زندان‌ها از هفته آیندهبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، زارع‌پور رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه در جلسه امروز شورای عالی قوه قضاییه در واکنش به گزارش دکتر باقری از وضعیت زندان بزرگ تهران گفت که هفته گذشته با هدف کاهش و اعزام بدرقه زندانیان به محاکم قضایی که مخاطرات امنیتی و بهداشتی زیادی را به دنبال دارد، اولین جلسه ارتباط تصویری از دادسرای سرقت با زندان بزرگ تهران برگزار شد و اعلام کرد: امکان ایجاد ۱۰۰ نقطه تماس تصویری در استان تهران برای محاکم و زندان‌های استان ایجاد شده و در هفته آینده عملیاتی خواهد شد.

زارع‌پور همچنین خاطر نشان کرد که «با امضای تفاهم نامه‌ای مقرر شد در هفته آینده باجه خدمات قضایی در تمام زندان‌های کشور راه اندازی شود تا زندانیان دسترسی راحت تری به عدالت داشته باشند».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: