کد خبر: ۸۶۵۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
تعداد بازدید: ۴۹۵
خالص سفارشات فروش سهام از رقم ۱۳ هزار و ۶۵۰ میلیارد تومان عبور کرد، برتری سمت عرضه در صنعت بانک‌ها و مؤسسات اعتباری بیش از سایرین بود و همچنین سهام پالایش نفت اصفهان ۸۱۰ میلیارد تومان سفارش فروش داشت.

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش امروز در بازار سهام/ صفوف فروش هر سنگین‌تر از دیروز می‌شوندبه گزارش خبرداغ به نقل از اقتصاد آنلاین – امیر مهدی زاده، در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۳۵۰ میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۱۴ هزار میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۱۳ هزار و ۶۵۰ میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «شپنا»، «وگردشح» و «دی» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام پالایش نفت اصفهان ۸۱۰ میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «توریل»، «شاروم» و «ولپارس» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۲۷۶ میلیارد تومان (۸۰ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر ۴۵۹۷ میلیارد تومان (۳۳ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۰ نماد و حجم صف‌های فروش در ۲۰۷ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است.

 گفتنی است حجم صف گروه‌ صنعتی‌ ملی‌ (وملی) به ۴.۲ درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«بانک‌ها و مؤسسات اعتباری» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش دو هزار میلیارد تومان است و پس از آن گروه «خودرو و ساخت قطعات» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «حمل و نقل، انبارداری و ارتباطات» با تقاضای خرید ۱۰ میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۳۲ درصد از ۱۴ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع هزار و ۳۶۰ میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۱۰۵۸ درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۱۵ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

1

2

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: