کد خبر: ۸۶۴۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹
تعداد بازدید: ۳۵۳
خالص سفارشات فروش سهام از رقم ۹ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان عبور کرد، برتری سمت عرضه در صنعت بانک‌ها و مؤسسات اعتباری بیش از سایرین بود و همچنین حق تقدم سهام بانک گردشگری ۵۱۰ میلیارد تومان سفارش فروش داشت.

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش امروز در بازار سهام/صف‌های فروش ۹برابر سنگین‌تر از صف‌های خرید شدندبه گزارش خبرداغ  به نقل از اقتصاد آنلاین – امیر مهدی زاده؛ در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه جمع صف‌های خرید حدود هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۱۰ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۹ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «وگردشح»، «شپنا» و «وآیند» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای حق تقدم سهام بانک گردشگری ۵۱۰ میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «وسپهر»، «توریل» و «شاروم» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۹۴۰ میلیارد تومان (۸۴ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر سه هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان (۳۴ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۶ نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۶۲ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف گروه‌ صنعتی‌ ملی‌ (وملی) به ۳.۳ درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

بیشتر بخوانید: 

"بانک‌ها و مؤسسات اعتباری" کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش هزار و ۶۱۰ میلیارد تومان است و پس از آن گروه "خودرو و ساخت قطعات" قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن هزار و ۴۵۰ میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه "سرمایه‌گذاری‌ها" با تقاضای خرید ۱۸۰ میلیارد تومانی همراه است. نکته قابل توجه در اقبال به گروه سرمایه‌گذاری‌ها، حضور عرضه اولیه سرمایه‌گذاری مالی سپهرصادرات (وسپهر) است که به تنهایی با بیش از ۶۱۰ میلیارد تومان صف خرید توانسته کفه تقاضا برای این گروه را سنگین کند.

این جدول حدود ۳۵ درصد از ۱۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع دو هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۴۱۴ درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۱۴ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

نقشه صفوف خرید و فروش سهام 99.07.06

صفهای خرید و فروش بورس 99.07.06

طراحی اینفوگرافیک: شبنم نعیمی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: