کد خبر: ۸۶۴۳۵۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹
تعداد بازدید: ۳۰۷
اعضای هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با حضور در دفتر مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد با ایشان دیدار نمودند.

نشست اعضای هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس با مدیرعامل صندوق فولادبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، در این نشست صمیمانه، مسرور در خصوص اقدامات صندوق برای ارتقای معیشت و رفاه بازنشستگان به ویژه پرداخت مطالبات معوق و همچنین برنامه های صندوق برای افزایش بازدهی دارایی ها و ورود شرکت های زیر مجموعه به بازار سرمایه توضیحاتی را بیان نمود.

اعضای هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی نیز در سخنان جداگانه ضمن تمجید از اقدامات صندوق فولاد در هشت ماه گذشته در راستای بهبود وضعیت رفاهی بازنشستگان بر آمادگی این کمیسیون جهت تعامل با صندوق و حل مشکلات بازنشستگان تاکید نمودند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: