کد خبر: ۸۶۴۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۶
تعداد بازدید: ۵۰۱
برند موسسه علوم و فنون کیش برای نخستین بار از زمان تاسیس این موسسه، ارزش گذاری شد.

ارزش گذاری برند موسسه علوم و فنون کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مسعود توفیقی مدیرعامل و عضوهیات مدیره موسسه علوم و فنون کیش، برند را بخشی از سرمایه و ثروت یک بنگاه اقتصادی و فعالیت های استراتژی سازمانی عنوان کرد و گفت: ارزش گذاری برند موسسه علوم و فنون کیش با بیش از ۳۰ سال سابقه در حوزه آموزش زبان‌های خارجی و دارای ۱۳۰ شعبه در سراسر کشور و همچنین به عنوان بازوی آموزشی، پژوهشی و فناوری سازمان منطقه آزاد کیش منجر به هدفمند شدن مدیریت بازاریابی و برندینگ این موسسه می شود.

‎توفیقی افزود: موسسه علوم و فنون کیش با کسب تجارب و توانمندی‌هایی در حوزه افزایش سرمایه، شناسایی دارایی معنوی و ارزش‌گذاری برند آمادگی مشارکت با سایر فعالان اقتصادی جزیره کیش است.

‎وی ارزش گذاری برند موسسه علوم و فنون کیش را در سطح موسسات آموزشی، شرکت ها و موسسات مناطق آزاد در سطح کشور مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: موسسه علوم و فنون کیش بر اساس ظرفیت های موجود در حوزه افزایش سرمایه این فرصت را در قالب بسته اقتصادی به سایر شرکت ها و فعالان اقتصادی جزیره کیش ارائه می دهد.

‎مدیرعامل موسسه علوم و فنون کیش در خصوص ارزش‌گذاری برند موسسه علوم و فنون کیش گفت: در دنیای امروز هرچه برندها سنجش پذیرتر شوند، شرکت ها نیز با رقابت بیشتر بر ارزش آن می افزایند.

‎مسعود توفیقی خاطر نشان کرد: ارزش برند ابزاری برای افزایش منابع مالی، قیمت گذاری برند و نرخ اعطای جواز نمایندگی سهام است.

‎ وی در ادامه افزود: سند ارزش گذاری برند موسسه علوم و فنون کیش با اتکا بر اصول و روش های علمی و بررسی و تحلیل انبوه داده ها و رعایت استانداردهای فنی، حسابداری و سرمایه گذاری تدوین شده و به تایید کارشناسان رسمی دادگستری رسیده است.

‎وی در خصوص فرآیند صورت گرفته در ارزش گذاری برند موسسه علوم و فنون کیش گفت: با توجه به بلوغ فرآیندی، مدل کسب و کار و جایگاه موسسه در بازار و به منظور برآورد ارزش برند آن با همکاری یک شرکت دانش بنیان مسلط بر این حوزه از روش اینتربرند استفاده شد و مراحل آن با ترکیب روش های مالی، تحلیل کارشناسی و تحقیقات میدانی انجام گرفته که "بخش بندی کانال‌های درآمدی با توجه به بازارهایی که موسسه در آن ها فعال است و پیش بینی روند بازار در سال های آتی، محاسبه ارزش افزوده اقتصادی استفاده از اطلاعات گزارش حسابرسی و صورت های مالی، شناسایی نقش برند در خریداری و انتخاب شدن برند از طریق محاسبه شاخص نقش برند با استفاده از پرسشنامه آنلاین، محاسبه شاخص قدرت برند، تنزیل عواید آتی برند با استفاده از مدل رشد گوردن و در نهایت محاسبه ارزش برند از جمله اقدامات صورت گرفته در این زمینه بود.

‎مدیرعامل موسسه علوم و فنون کیش در خصوص فرآیند ارزش گذاری برند و اقدامات صورت گرفته در این خصوص از محمد ثاقب فرد مدیر امور مجامع و حسابرسی سازمان منطقه آزاد کیش، امین محمودی نیا عضو هیات مدیره و مدیر مالی و اداری موسسه علوم و فنون کیش و عباس وکیلی رئیس اداره مالی موسسه علوم و فنون کیش تشکر و قدردانی کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: