کد خبر: ۸۵۰۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
تعداد بازدید: ۲۱۶
به‌منظور جمع‌آوری اطلاعات محیطی و جغرافیایی جزیره کیش صورت گرفت؛
با هدف شناسايي مسائل و مشکلات موجود و به‌روزرساني داده‌ها و اطلاعات اجتماعي و فرهنگي جزیره کیش قرارداد طرح نیمرخ و اطلس فرهنگی و اجتماعی جزیره کیش به امضا رسید
انعقاد قرارداد طرح نیمرخ و اطلس فرهنگی و اجتماعی جزیره کیشبه گزارش  خبرداغ به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، امضای قرارداد طرح نیمرخ و اطلس فرهنگی و اجتماعی جزیره کیش با حضور مسعود توفیقی مدیرعامل موسسه علوم و فنون کیش و امیرحسین پورجوهری مدیرعامل شرکت مهندسین مشاور کهن‌دژ دوشنبه 8 اردیبهشت در موسسه علوم و فنون کیش صورت گرفت.

گفتنی است انعقاد قرارداد طرح نیمرخ و اطلس فرهنگی و اجتماعی جزیره کیش در قالب یک سامانه به‌منظور تجميع آمار و اطلاعات، ويژگي‌ها و خصوصيات اجتماعي و فرهنگي جزیره کیش براساس اطلاعات محيطي و جغرافيايي جمع‌آوري، تجزيه و تحليل می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: