کد خبر: ۸۶۱۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸
تعداد بازدید: ۳۱۷

بازدید مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد و معاون اقتصادی وزارت کار از پروژه گندله سازی سه چاهونمدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد و معاون اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از طرح گندله سازی سه چاهون که در آستانه افتتاح قرار دارد بازدید نمودند.

به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، در جریان این بازدید، مهندس شفیع مجری طرح گندله سازی سه چاهون گزارشی از آخرین وضعیت کارخانه و تمهیدات لازم برای افتتاح این پروژه ارائه کرد.

این پروژه عظیم که با ظرفیت ۵ میلیون تن و با هزینه ۳ هزار میلیاردی اجرا شده به عنوان پروژه ملی قرار است در ماه جاری به بهره برداری برسد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد و معاون اقتصادی وزارت کار پس از بازدید از پروژه گندله سازی سه چاهون در جلسه تخصصی راه اندازی و بهره برداری از این پروژه شرکت نمودند.

دکتر مسرور در سخنانی در این جلسه اظهار داشت: پروژه گندله سازی سه چاهون یک پروژه ملی و عظیم است که انشاالله با یک عزم و حرکت جهادی در ماه جاری به بهره برداری خواهد رسید.

گفتنی است مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد پس از بازدید از پروژه گندله سازی از پست برق ۱۵۰ مگاواتی شرکت سنگ آهن مرکزی بازدید نمود.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد در حاشیه بازدید از طرح گندله سازی سه چاهون در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما این طرح را بسیار مهم و یکی از پروژه های بزرگ کشور توصیف نمود.

رضا مسرور هدف از سفر خود را بررسی آخرین وضعیت کارخانه گندله سازی که در آستانه افتتاح قرار دارد خواند و گفت: انشالله با تلاش و همت همه عزیزان، این پروژه مهم در ماه جاری افتتاح می شود.

مسرور گفت: پروژه گندله سازی سه چاهون اشتغالزایی مطلوبی ایجاد نموده است. ضمن اینکه هم صندوق فولاد و هم شرکت سنگ آهن سرمایه گذاری زیادی را برای بهره برداری این پروژه انجام داده اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: