کد خبر: ۸۶۱۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳
تعداد بازدید: ۳۴۶
علیرضا صالح، رییس سازمان خصوصی سازی از ثبت دومین صندوق ETF دولتی شامل ۴ پالایشگاه اصفهان، بندرعباس، تهران و تبریز در روزجاری (یکم شهریور) و پذیرش آن در بورس طی چهارشنبه همین هفته خبر داد.

ثبت دومین صندوق ETF دولتیبه گزارش خبرداغ به نقل از سنا، علیرضا صالح، رییس سازمان خصوصی سازی گفت: مجوزهای دومین صندوق ETF دولتی شامل ۴ پالایشگاه اصفهان، بندرعباس، تهران و تبریز دریافت شده و این صندوق امروز ثبت و چهارشنبه هفته جاری در بورس تهران پذیرش می شود.

بعد از عرضه نخستین ETF دولتی مربوط به ۵ بانک و بیمه با سقف خرید ۲ میلیون تومان برای هر کد معاملاتی، دومین ETF دولتی شامل ۴ پالایشگاه اصفهان، بندرعباس، تهران و تبریز در حالی طبق مصوبه هیات دولت روانه میز فروش می‌شود که سقف خرید واحدهای آن از ۲ به ۵ میلیون تومان افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: 

نقشه بازار سهام بر اساس ارزش معاملات/ فراز و فرود در سی دقیقه

متقاضیان می‌توانند با استفاده از کد ملی و از طریق درگاه‌های اینترنتی حدود ۱۵ بانک و تمام شرکت‌های کارگزاری اقدام به ثبت سفارش کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: