کد خبر: ۸۵۸۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲
تعداد بازدید: ۲۷۶
وزیر ورزش و جوانان گفت: ورود استقلال و پرسپولیس به بورس، رونق آن‌ها را افزایش خواهد داد.

سهام سرخابی‌ها در اختیار مردم قرار می‌گیردبه گزارش خبرداغ  به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش، مسعود سلطانی‌فر در سفر استانی خراسان جنوبی اظهار داشت: کار تاریخی و بزرگی بعد از ۴۱ سال برای استقلال و پرسپولیس در حال انجام است و امیدوارم با حمایت همه دوستداران فوتبال و به ویژه پیشکسوتان عزیز در آینده نزدیک شاهد واگذاری استقلال و پرسپولیس باشیم.

وزیر ورزش و جوانان افزود: برای خصوصی شدن دو باشگاه زمان زیادی را برای مذاکره و توافق با دولت و نهاد‌های مختلف اختصاص دادم و خوشبختانه امروز این واگذاری با اجماع و نظر موافق آقای رئیس جمهور، دولت و تمامی نهاد‌های مرتبط بصورت کاملا تخصصی و با کمترین خطا توسط سازمان‌های مسئول صورت می‌گیرد.

سلطانی‌فر گفت: در پرسپولیس و استقلال آینده دولت هیچ سهمی را از دو باشگاه را برای خود نگه نمی‌دارد و تماما در فرایند واگذاری در اختیار مردم، هواداران و پیشکسوتان قرار می‌گیرد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به رونق سرخابی‌ها با ورود به بورس، عنوان کرد: با متخصصان زیادی در حوزه اقتصاد و بازار بورس صحبت کرده ام و با اطمینان می‌گویم ورود استقلال و پرسپولیس به بورس، رونق آن‌ها را افزایش خواهد داد و کسب و کار‌های این بخش بواسطه هواداران میلیونی و جدید الورود رشد زیادی خواهد کرد.

سلطانی‌فر گفت: مطمئن هستم با خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس، هم سودآوری آن‌ها افزایش پیدا می‌کند و هم بسیاری از مشکلات مدیریتی و مسائل سال‌های گذشته این دو تیم تکرار نخواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: