کد خبر: ۸۶۱۳۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶
تعداد بازدید: ۲۳۲
هفته آخر لیگ برتر امشب در حالی برگزار می‌شود که تیم‌های برای کسب سهمیه و بقا می‌جنگند.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: به گزارش خبرورزشی، امشب و از ساعت ۲۰:۴۵ هفته آخر لیگ برتر با ۸ دیدار همزمان آغاز می‌شود و حدود ۲ ساعت بعد سوت پایان طولانی‌ترین لیگ تاریخ (که به خاطر کرونا طولانی شد) به صدا درمی‌آید.

در انتظار عدالت و شرافت

از بازی پرسپولیس - سایپا شروع کنیم که برای قرمز‌های قهرمان حکم «پیش‌دربی» را دارد. سایپا البته در پایین جدول تا حدی خطر را حس می‌کند و باید امتیاز بگیرد.

در اصفهان تیم‌های ۳۰ امتیازی ذوب‌آهن و گل‌گهر در حالی به مصاف هم می‌روند که یک مساوی هر دو را ماندگار می‌کند. گل‌گهر امسال تحسین کسی را برنینگیخت و ذوب‌آهن هم که در حد و اندازه‌های اسم و قدمت خود ظاهر نشد.

استقلال برای قطعی کردن نایب‌قهرمانی و البته کسب سهمیه بدون علی کریمی و روزبه چشمی به بوشهر می‌رود تا با شاهین بی‌بال و پر رقابت کند. در بوشهر دیاباته می‌خواهد آقای گل شود، قایدی می‌خواهد گل دهمش را بزند و مجیدی دنبال نایب قهرمانی است که در اولین سال مربیگری‌اش - با توجه به مشکلات عدیده استقلال - عنوان بدی تلقی نمی‌شود.

یکی از مهمترین بازی‌های پایین جدول را نفت مسجدسلیمان و پارس جنوبی جم بازی می‌کنند. شاگردان تارتار که سقوط نمی‌کنند، اما این بازی برای شاگردان پورموسوی بی‌نهایت اهمیت دارد. آن‌ها باید در مسجدسلیمان برنده شوند وگرنه شاید با مساوی هم به جایی بروند که شاهین رفت.

بازی پیکان - سپاهان هم فوق‌العاده حساس است. عبدا... ویسی که سابقه بازی در سپاهان را دارد باید در تهران این تیم را ببرد یا حداقل مساوی کند. از آن سو سپاهان با تکسیرا دنبال نایب قهرمانی و حداقل کسب سهمیه است. به نظر می‌رسد این یکی از پرفشارترین بازی‌های هفته آخر لیگ باشد.

در مشهد مقدس شهر خودرو بدون سیدمهدی رحمتی که اخراج شده میزبان نساجی است. شهر خودرو شانس کسب سهمیه را از دست داد و به همین دلیل بازی مشهد یکی از غیر حساس‌ترین بازی‌های امشب است.

ماشین‌سازی برای بقا باید در خانه صنعت نفت آبادان را شکست دهد. آن‌ها امسال تیم قابل تحسینی نبودند و حتی اگر سقوط کنند اشکی برای‌شان سرازیر نمی‌شود. البته ماشین تیمی قدیمی و ریشه‌دار است، اما این ماشین‌سازی به دل نمی‌نشیند.

مهمترین بازی هفته بدون شک در اهواز برگزار می‌شود. فولاد و تراکتور هم از نایب قهرمانی ناامید نشده‌اند و هم از کسب سهمیه. تقابل شاگردان نکونام و الهامی قطعاً حساس و جذاب است و طبعاً مساوی، استقلال و سپاهان را خوشحال و خوشبخت می‌کند؛ و سرانجام اینکه امشب در بالا و پایین جدول همه فوتبال‌دوستان در انتظار عدالت و شرافت هستند. امیدواریم هیچ تیمی شل نگیرد، هیچ قضاوتی مشکوک و پر از اشتباه نباشد و نهایتاً حق به حقدار برسد. ۲۰:۴۵ از پای گیرنده‌ها تکان نخورید و ۲ ساعت با فوتبال، کرونا، گرانی و مشکلات را فراموش کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: