کد خبر: ۸۶۱۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۴
تعداد بازدید: ۲۶۸
تیم‌ملی ایران در مقدماتی جام‌جهانی ۱۹۹۸ مقابل قطر قرار گرفت و ناباورانه با دو گل شکست خورد. بعد از آن بازی، محمد مایلی‌کهن از مربیگری تیم‌ملی برکنار شد.

شبی که سبیل آقا کریم را زدند!به گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه جام جم: تیم‌ملی ایران در مقدماتی جام‌جهانی 1998 مقابل قطر قرار گرفت و ناباورانه با دو گل شکست خورد. بعد از آن بازی، محمد مایلی‌کهن از مربیگری تیم‌ملی برکنار شد.

در لابه‌لای تمام اخبار حاشیه‌ای در آن زمان اما خبر رسید شب بازی بعضی بازیکنان به زور سبیل‌های کریم باقری را زده‌اند. اسماعیل حلالی همبازی او در پرسپولیس و تیم‌ملی درباره آن اتفاق خنده‌دار می‌گوید: «من آنجا نبودم ولی یادم هست از روز اول مدام به کریم باقری می‌گفتیم سبیل‌هایت را بزن خوش تیپ شوی. مطمئن بودیم چهره‌اش بهتر می‌شود.

خلاصه هر طوری بود سبیل آقا کریم از صورتش ناپدید شد. یادم هست بعد از شکست مقابل قطر، او مدام می‌گفت اگر سبیل داشتم دو گل به این تیم می‌زدم!»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: