کد خبر: ۸۶۰۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۳
تعداد بازدید: ۳۶۹۱
معاونت فنی و عملیات بیمه ای صندوق بازنشستگی فولاد اطلاعیه ای به این شرح منتشر کرد

جزئیات پرداخت مطالبات معوقه بازنشستگان فولادبه گزارش خبرداغ به نقل از صندوق بازنشستگی فولاد ، معاونت فنی و عملیات بیمه ای صندوق بازنشستگی فولاد اطلاعیه ای به این شرح منتشر کرد پیرو اطلاعیه قبلی در خصوص مرحله اول پرداخت معوقات بازنشستگان محترم، باتوجه به حساسیت شناسایی دقیق و کامل مطالبات بازنشستگان محترم در سنوات گذشته در اجرای دستورالعمل های اجرایی که به تصویب رسیده است، حقوق هر یک از بازنشستگان گرانقدر براساس آخرین اطلاعات ثبت شده در سیستم مستمری بگیران از سال ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۹ به تفکیک آیتم های مؤثر در حقوق محاسبه و باتوجه به مدت استحقاق هر سال از مبالغ محاسبه شده و میزان حقوق دریافتی در گذشته، مطالبات معوقه هر یک از بازنشستگان محترم استخراج شده است، که باتوجه به دستور مدیریت محترم عامل مبنی بر تسریع در پرداخت مطالبات بازنشستگان محترم، پیگیری های لازم جهت انجام این امر مهم توسط کلیه ارکان صندوق در حال انجام است و انشااله در دو مرحله آتی مطالبات افراد مشمول تسویه خواهد شد، که مواردی راجع به فیش و نحوه تسویه مطالبات به شرح زیر اعلام می گردد:
۱. مبلغ عنوان شده در قسمت متناسب سازی سال ۱۳۹۹ مربوط به افزایش متناسب سازی سنوات گذشته می باشد و صرفاً سهم حقوق از مبلغ متناسب سازی مشخص گردیده است.
۲. به منظور رفاه حال عزیزان و رفع نگرانی احتمالی، بخش ثبت اعتراض در خصوص آیتم های محاسبه شده به صورت آبشاری در صفحه مشاهده شده امکان پذیر است و نتیجه رسیدگی از طریق صفحه فیش قابل پیگیری می باشد.
۳. به دلیل ابهام در برخی اطلاعات پرونده ها، معدودی از فیش ها در دست بررسی درج شده که ظرف مدت دو هفته آتی، فیش محاسبه و رؤیت خواهد شد.
۴. تسویه مطالبات بازماندگان محترم بازنشستگان متوفی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، که حقوق قانونی افراد مشمول پرداخت گردد، که در این خصوص موارد زیر قابل ملاحظه می باشد:
❖ باتوجه به اینکه برخی بخش اعظم این مطالبات مربوط به سال ۱۳۹۱ می باشد سهم هر یک از مستمری بگیران که در سال ۱۳۹۱ حقوق دریافت کرده اند از کل حقوق دریافتی سال ۱۳۹۱، مشخص و از مطالبات محاسبه شده به نسبت سهم آن مقطع تعلق خواهد گرفت
❖ سهم مطالبات مربوط به زمان حیات بازنشسته متوفی که در سنوات ۱۳۹۱-۱۳۹۹ فوت شده اند، مطابق قانون ارث بین کلیه وراث مندرج در برگه حصر وراثت قابل تقسیم است که در صورت تمایل، وراث می توانند از طریق وکاتنامه محضری به مستمری بگیر صندوق (متن دریافت سهم قانونی مطالبات معوقه پرونده مرحوم به صراحت در آن قید شده باشد)، کلیه مطالبات به وکیل پرداخت شود.
❖ مطالبات افرادیکه در حال حاضر حقوق بگیر نمی باشند، پس از تکمیل و جمع آوری اطلاعات آنان از طریق صفحه‌ای که متعاقباً در سایت صندوق ایجاد خواهد شد، قابل پرداخت می باشد .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
0
0
کاش مطالبات حق تدریس مجازی معلمان را که از اسفند ماه 98 و فروردین و اردیبهشت و خرداد 99 باقی مانده است هم پرداخت میشد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
0
0
چرامطالبات ما که وظیفه بگیر فولاد هستیم فقط یک قسط پرداخت شده علت چیست لطفا توضیح دهیم
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: