کد خبر: ۸۰۷۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲
تعداد بازدید: ۵۳۰
رئیس سازمان برنامه و بودجه در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از واریز حقوق معوقه اسفند ماه سال گذشته بازنشستگان صنعت فولاد در روز جاری خبر داد.
به گزارش خبرداغ به نقل از مهر: رئیس سازمان برنامه و بودجه در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از واریز حقوق معوقه اسفند ماه سال گذشته بازنشستگان صنعت فولاد در روز جاری خبر داد.

حقوق معوقه بازنشستگان صنعت فولاد امروز واریز می‌شود

محمدباقر نوبخت در توئیتی که شب گذشته (۶ فروردین) در صفحه شخصی خود در فضای ارسال کرده بود، از واریز حقوق معوقه اسفند ماه اعضای صندوق بازنشستگی صنعت فولاد خبر داد.

وی با بیان اینکه سال گذشته سازمان برنامه و بودجه ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد اختصاص داد، افزود: متأسفانه علی رغم اینکه این رقم معادل ۱۰۰ درصد بودجه در نظر گرفته شده برای صندوق بازنشستگی فولاد بود، اما این صندوق باز هم نتوانست حقوق اسفند ماه بازنشستگان عضو را پرداخت کند.

به گفته معاون رئیس جمهور، حقوق معوقه اسفند ۹۷ بازنشستگان فولاد از محل تنخواه بودجه سال ۹۸ به ارزش ۲۵۰ میلیارد تومان در روز جاری پرداخت خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
0
0
آیا بازنشستگانی که در مردادماه معوقات را دریافت کرده‌اند باز هم معوقات به آنها در دو مرحله بعد تعلق می گیرد؟
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: