کد خبر: ۸۵۹۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
تعداد بازدید: ۲۷۷
سرمربی تیم فوتبال سایپا ابراز امیدواری کرد که تیمش در پایان فصل در لیگ ماندنی شود و همچنین به رده‌های بالاتر صعود کند.

صادقی: به ماندن در لیگ امیدواریمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: ابراهیم صادقی، سرمربی تیم فوتبال در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر ماشین سازی اظهار کرد: برای آقای افاضلی آرزوی سلامتی دارم. خوشحالم که امروز از بیمارستان مرخص شد. امیدوارم که خیلی زود او را در کنار زمین ببینیم.

او درباره تیم خودش هم گفت: بعد از تعطیلات روند خوبی داشتیم. در برنامه ریزی ما فقط بازی با شاهین آن طور که می‌خواستیم پیش نرفت. می‌خواستیم از آن بازی سه امتیاز بگیریم. یکی از مشکلات ما در بوشهر شرجی و گرم بودن هوا بود. ما چهار بازی خیلی مهم داریم که مهم ترینش بازی با ماشین سازی است. در مورد آن با بازیکنان صحبت کرده‌ایم و آن‌ها می دانند این بازی چقدر مهم است. فردا تیم ما با اعتماد به نفس بیشتری بازی می‌کند. بازی در خانه ماست و تلاش می‌کنیم سه امتیاز را بگیریم و در جدول رتبه بهتری داشته باشیم. در پایین جدول هفت تیم امتیازات نزدیکی دارند و با یک برد می‌توانیم رتبه‌مان را در جدول خیلی بهتر کنیم.

صادقی درباره نبودن هومن افاضلی در این بازی هم بیان کرد: آقای افاضلی در این مدت کاملا با تیمشان در ارتباط بوده است. برای او آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم فردا در کنار زمین حضور داشته باشد.

سرمربی سایپا درباره ۵ تساوی متوالی تیمش هم توضیح داد: با توجه به سه بازی اولمان که برابر سپاهان، استقلال و شهر خودرو بود، نتیجه مساوی برای ما بد نبود. بعد از تعطیلات لیگ را در رتبه چهاردهم شروع کردیم و با همین تساوی‌ها توانستیم شرایط‌مان را کمی بهتر کنیم. پیکان هم قبل از بازی برابر ما دو برد به دست آورده بود و شرایط خوبی داشت. بازی طوری پیش رفت که بعد از بازی، نتیجه مساوی برای ما خوب به نظر می‌رسید. برابر شاهین هم می‌خواستیم بازی را ببریم اما متاسفانه نشد. به آینده امیدواریم. برای بهتر کردن رتبه مان همه چیز در دست خودمان است.

او درباره احتمال سقوط تیمش هم، گفت: با توجه به بازیکنان و بازی‌هایی که داریم، خیلی امیدوار هستیم که هم در لیگ بمانیم و هم رتبه‌مان را بهتر کنیم.

صادقی در پاسخ به این پرسش که آیا نگران داوری‌های بازی‌های باقی مانده نیست هم اظهار کرد: ما در نیم فصل اول خیلی از داوری ضرر کردیم. همه کارشناسان داوری گفتند که بیشترین ضرر برای سایپا بود. در مجموع به جامعه داوری اطمینان کامل داریم و این اشتباهات سهوی است. برای بازی‌های ما معمولا داورانی انتخاب می‌شوند که جوان هستند و تجربه کمتری دارند. کمیته داوران سعی می‌کند برای تیم هایی که تماشاگران کمتری دارند داوران جوان انتخاب کند. اگر اشتباهی هم کنند برایشان تبعات ندارد. ما امیدواریم داوران تمرکز بیشتری داشته باشند. این فقط مربوط به بازی‌های ما نیست. اگر در بازی دو تیم دیگر در پایین جدول اشتباهی رخ بدهد قطعا در رتبه و شرایط ما در آینده تاثیرگذار است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: