کد خبر: ۸۴۹۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۲
تعداد بازدید: ۲۲۳
مدیران باشگاه سایپا برای تعیین تکلیف شروع تمرینات گروهی قصد نامه‌نگاری با سازمان لیگ را دارند.

درخواست مهم سایپا شنبه به سازمان لیگ می‌رسدبه گزارش خبرداغ به نقل از  میزان ،مدیران باشگاه سایپا برای تعیین تکلیف شروع تمرینات گروهی قصد نامه‌نگاری با سازمان لیگ را دارند.

بازیکنان تیم فوتبال سایپا در روزهای تعطیلی لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا، به صورت آنلاین زیرنظر غیرمستقیم ابراهیم صادقی و کادرفنی در خانه مشغول به تمرین هستند و به صورت روزانه، گزارشی از وضعیت جسمانی خود را به مربیان تیم ارائه می‌کنند. تعدادی از بازیکنان تیم، در تهران مانده‌اند و برخی از آنها به زادگاه خود سفر کرده‌اند.

با این حال مدیران باشگاه سایپا قصد دارند روز شنبه (۶ اردیبهشت‌ماه) در خصوص تعیین تکلیف شروع تمرینات تیم و زمان آغاز دوباره رقابت‌ها با سازمان لیگ نامه‌نگاری کنند.

البته نارنجی‌پوشان به دلیل مخاطرات موجود برای سلامتی بازیکنان و فاصله گرفتن آنها از شرایط آمادگی جسمانی، مخالف از سرگیری رقابت‌های لیگ نوزدهم هستند اما بارها این موضوع را اعلام کرده‌اند که در نهایت خود را تابع تصمیم سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در این خصوص می‌دانند.

سایپا تا پایان هفته بیست و یکم لیگ برتر آمار ۴برد، ۷ مساوی، ۱۰ باخت، ۲۰ گل زده، ۲۹ گل خورده، تفاضل گل منفی و ۱۹ امتیاز را ثبت کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: