کد خبر: ۸۴۹۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶
تعداد بازدید: ۸۰۵
سپهر حیدری با لحنی تند و نه‌چندان جالب استقلالی‌ها را خطاب قرار داد.

حملۀ تمام عیار ستارۀ سابق پرسپولیس به استقلالی‌ها! + عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، سپهر حیدری که این روزها در فضای مجازی همگام با مهرداد میناوند حسابی حاشیه‌ساز شده و در کانون جنجال‌ها قرار گرفته است، در مصاحبه‌ای تند استقلالی‌ها را بابت درخواستشان مبنی بر پاک کردن جدول لیگ فصل جاری خطاب قرار داده و حمله‌ای به امیرحسین صادقی ترتیب داده است.

 

سپهر حیدری در این باره گفت: مگر جام رمضان است که استقلالی‌ها می‌گویند جدول را پاک کنند؟ شاید استقلالی‌ها و یا سایر تیم‌ها لیگ برتر را با جام محلات اشتباه گرفتند. این همه هزینه شده و تیم‌ها به خصوص پرسپولیس که صدرنشین است، زحمت کشیدند. نمی‌شود که به همین راحتی لیگ را تعطیل کنند. البته که مسلم است سلامتی همه باید در اولویت باشد ولی هروقت شرایط برای برگزاری ادامه بازی‌ها مهیا شد، این هفته‌های باقی‌مانده انجام شود. پرسپولیس با اختلاف امتیاز عالی صدرنشین و در آستانه پوکر قهرمانی است و همه بازیکنان و کادر فنی این تیم زحمت کشیدند که این نتایج به دست آمده، واقعاً دور از انصاف است که حرف از پاک شدن لیگ می‌زنند. البته این را بگویم آن‌هایی که چنین حرف‌هایی می‌زنند، هدف‌شان فقط برهم زدن تمرکز پرسپولیس است که این تیم را از مسیر قهرمانی دور کنند ولی خیال‌شان راحت پرسپولیس با اختلاف امتیاز زیاد قهرمان می‌شود.

 

 

در این بین امیرحسین صادقی هم گفته اگر پرسپولیسی‌ها جام می‌خواهند بیایند و با جام‌های ما عکس یادگاری بگیرند! امیرحسین معمولاً شیطنت می‌کند و تند حرف می‌زند ولی بهتر است با واقعیت کنار بیاید و بداند پرسپولیس بهترین تیم ایران و مستحق گرفتن جام قهرمانی است. من فکر می‌کنم امیرحسین هنوز در رؤیای قهرمانی آسیا به سر می‌برد و درضمن فیلم‌های تخیلی هم زیاد می‌بیند! شنیدم ماشینش را دزد برده است، امیدوارم ماشینش زودتر پیدا شود و از این به بعد امیرحسین به جای حرف زدن در مورد پرسپولیس حواسش را جمع مراقبت از اموالش کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: