کد خبر: ۸۵۷۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۶
تعداد بازدید: ۳۸۳
زندگی همراه با آرامش و بی دغدغه حق بازنشستگان است، اگراین افراد نتوانند عزتمندانه زندگی کنند شاغلان نیز نسبت به آینده خود نا امید می شوند.

وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی : زندگی همراه با آرامش و بی دغدغه حق بازنشستگان استبه گزارش  خبرداغ به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در نشستی مشترک با کانون صنفی بازنشستگان وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و معاونت توسعه مدیریت و منابع این وزارتخانه که به منظور رفع مشکلات بازنشستگان و شنیدن دغدغه های آن ها در مجموعه فرهنگی ، ورزشی تلاش برگزار شد با بیان این مطلب اظهار داشت : تلاش های ما در وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی همواره بر این بوده که مسیر بهبود شرایط زندگی برای این عزیزان هموار شود.
" محمد شریعتمداری " به تشریح اقدامات دولت تدبیر و امید در راستای افزایش حقوق،همسان سازی و رفاه بازنشستگان پرداخت و گفت: به رغم تمامی موانع، تلاش شد گام های اساسی برای حل مشکلات و مسائل این عزیزان برداشته شود.

بیشتر بخوانید: 

جزئیات محاسبه حقوق تیر ماه کارگران اعلام شد


دراین نشست "غلامرضا پناه "، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون ، کارورفاه اجتماعی ضمن تکریم و تجلیل از بازنشستگان اظهار کرد : خدمت به این عزیزان در جامعه اسلامی ارزش محسوب می شود و بیش از همیشه باید در راستای رفع دغدغه های مهم آنان قدم برداشت و مشکلات معیشتی را برطرف کرد.
وی با قدردانی از رویکرد وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در حمایت های های نقدی و غیر نقدی به رغم وجود بودجه مستقل گفت : برنامه وزارتخانه بهره گیری از امکانات و منابع موجود برای خدمت رسانی هر چه بهتر به بازنشستگان است.
پناه افزود: دراین راستا خدمات مختلفی درزمینه های فرهنگی، اجتماعی و رفاهی نظیر امکانات درمانی مناسب ، هتل ها ، استراحتگاه ها و پرداخت های نقدی و غیر نقدی به بازنشستگان در سطح وزارت تعاون ، کارورفاه اجتماعی فراهم شده است، همچنین در قدم بعدی به موضوع حقوق و معیشت این عزیزان به طور جدی تر پرداخته می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: