کد خبر: ۸۵۷۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷
تعداد بازدید: ۳۶۴۶
افزایش حق مسکن کارگران از ابتدای تیر ماه قطعی بوده و اگر مصوبه دولت ماه بعد هم ابلاغ شود، کارفرمایان باید مابه‌التفاوت حقوق تیر ماه را پرداخت کنند.

جزئیات محاسبه حقوق تیر ماه کارگران اعلام شدبه گزارش خبرداغ ، با توجه به افزایش حقوق کارگران از ابتدای تیرماه، تمام کارفرمایان مکلف هستند که این افزایش را از ابتدای تیر ماه هم در حقوق و مزایای کارگران و هم در لیست بیمه منظور کنند.

افزایش حق مسکن کارگران نیز از ابتدای تیر ماه قطعی بوده و اگر مصوبه دولت ماه بعد هم ابلاغ شود، کارفرمایان باید مابه‌التفاوت تیرماه را پرداخت کنند.

 

اداره کل روابط کار و جبران خدمت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به تبع بخشنامه ۴۸۶۹۲ مورخ ۹۹/۳/۳۱ (ابلاغ مصوبه شورای عالی کار در اجرای بند‌های ۷ و ۸ بخشنامه مزد سال ۹۹ در خصوص اعمال حقوق و دستمزد مصوب از اول تیرماه سال ۹۹)، جدول محاسبه مزد سنوات از اول تیرماه سال ۹۹ را محاسبه و منتشر کرد.

میزان حداقل حقوق و مزایای کارگران مشمول قانون از اول تیرماه سال ۹۹

حداقل دستمزد ۶۳۶.۸۰۹

حداقل حقوق ماهیانه (۳۱ روز) ۱۹/۷۴۱/۰۷۹

بن کارگری ۴/۰۰۰/۰۰۰

حق مسکن ۳/۰۰۰/۰۰۰

حق اولاد ۱/۹۱۰/۴۲۷

پایه سنوات ۳۳/۳۳۳

سایر سطوح مزدی از ابتدای تیرماه سال ۱۳۹۹ به میزان روزانه ۱۵ درصد به اضافه روزانه ۵۵۳۳۸ ریال آخرین مزد سال ۱۳۹۸ افزایش پیدا می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: