کد خبر: ۸۴۸۹۲۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹
تعداد بازدید: ۳۶۶
قلعه‌نویی باید بی‌خیال یکی از مدافعان چپش بشود و اگر بخواهد سعید آقایی و ترکمان را حفظ کند بی شک شایان گزینه خوبی برای بازگشت به پرسپولیس است.

شایان مصلح به پرسپولیس برمی‌گردد؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: ترافیک مدافعان ملی‌پوش در دفاع چپ پرسپولیس، کالدرون را وادار کرد تا شایان مصلح را از لیست تیمش خارج کند. البته نظر کادر فنی جدایی قرضی او بود، چون کالدرون می‌دانست فصل بعد احتمال بازگشت نادری به لیگ بلژیک وجود دارد و دستش در دفاع چپ خالی می‌ماند، اما مدیران تیم قرارداد مصلح را فسخ کردند و شایان که از پدیده و سپاهان پیشنهاد رسمی داشت با قراردادی دو ساله به سپاهان پیوست.

حالا بعد از گذشت یک سال محمد نادری مشتریان پر و پا قرصی در بلژیک پیدا کرده و باید برای ادامه بازی به بلژیک برگردد و پرسپولیس می‌ماند و یک حاجی انصاری که خیلی هم مثل گذشته آماده نیست و بعد از پارگی رباط صلیبی اش از دوران اوج فاصله گرفته است. با رفتن نادری پرسپولیس باید یک مدافع چپ جذب کند. در بین مدافع چپ‌ها شاید بهترین گزینه محمد ترکمان از پارس جنوبی بود که قلعه‌نویی روی هوا زد و او را به سپاهان برد. تیمی که در حال حاضر سه مدافع چپ دارد و به غیر ترکمان نام‌هایی، چون سعید آقایی و شایان مصلح را روی نیمکتش می‌بیند.

قلعه‌نویی باید بی‌خیال یکی از مدافعان چپش بشود و اگر بخواهد سعید آقایی و ترکمان را حفظ کند شایان گزینه خوبی برای پرسپولیس است. گل‌محمدی پیش از شروع فصل هم شایان را برای پدیده می‌خواست و حالا اگر سپاهان راضی شود قرارداد مصلح که یک سال از آن باقی‌مانده را فسخ کند او دوباره به جمع سرخپوشان تهرانی باز خواهد گشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: