کد خبر: ۸۵۵۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۰
تعداد بازدید: ۲۴۹۹
جلسه معارفه دو عضو جدید هیات مدیره شرکت فولاد تجارت دالاهو با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد برگزار گردید.

اعضاء جدید هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی فولاد معرفی شدندبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، دکتر مسرور درسخنانی ضمن معرفی آقایان میثم نصیری و مهدی مهدویان صدر به عنوان دو عضو جدید هیات مدیره شرکت فولاد تجارت دالاهو، این شرکت را یکی از مهم ترین شرکت های صندوق عنوان کرد و گفت: با توجه به بورسی شدن شرکت های زیر مجموعه صندوق، تعداد اعضای هیات مدیره شرکت دالاهو که به زودی با نام شرکت سرمایه گذاری صندوق فولاد فعالیت خواهد کرد از سه عضو به پنج عضو افزایش یافت.
مسرور با بیان اینکه هدف اصلی از بورسی شدن شرکت های صندوق ایجاد ثروت برای دارای های بازنشستگان است تصریح کرد: آقایان نصیری و مهدویان افرادی متخصص، جوان و دارای تجربه ارزنده هستند.
وی افزود: امیدوارم با همفکری و همدلی همه اعضای هیات مدیره شرکت دالاهو در فرآیند بورسی شدن شرکت های زیرمجموعه تسریع گردد. انتظار دارم این شرکت بدون آزمون و خطا و با رعایت بحث هزینه و فایده بهترین تصمیمات را جهت سرمایه گذاری و افزایش بازده دارایی ها اتخاذ نماید.
مسرور همچنین بر ضرورت همکاری موثر مدیران شرکت دالاهو با معاونت برنامه ریزی، توسعه و نظارت بر شرکت های صندوق تاکید کرد.
در ابتدای این جلسه، آقایان نصیری و مهدویان در سخنانی با تشکر از اعتماد مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد برنامه های خود را در راستای تحقق انتظارات مدیرعامل صندوق از شرکت دالاهو بیان نمودند.
همچنین موحدی معاون برنامه ریزی، توسعه و نظارت بر شرکت های صندوق و حمیدیان مدیرعامل شرکت دالاهو گزارشی از روند بورسی شدن شرکت های صندوق و اقدامات انجام شده در این خصوص ارائه نمودند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: