کد خبر: ۸۵۵۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹
تعداد بازدید: ۲۲۶
دبیر ستاد تنظیم بازار کشور از مصوبه این ستاد در خصوص قیمت شیر خام خبر داد و گفت: قیمت شیرخام برای عرضه در بازار دو هزار و ۹۰۰ تومان تعیین شد که تا هفت درصد نیز رواداری (تلورانس) قیمت بر مبنای کیفیت شیر عرضه‌شده برای آن پیش‌بینی شده است.

ستاد تنظیم بازار: قیمت شیرخام هر کیلو ۲۹۰۰ تومان تعیین شددبیر ستاد تنظیم بازار کشور از مصوبه این ستاد در خصوص قیمت شیر خام خبر داد و گفت: قیمت شیرخام برای عرضه در بازار دو هزار و ۹۰۰ تومان تعیین شد که تا هفت درصد نیز رواداری (تلورانس) قیمت بر مبنای کیفیت شیر عرضه‌شده برای آن پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از  روز چهارشنبه وزارت صنعت، معدن و تجارت، «محمد رضا کلامی» افزود: این تصمیم در راستای حمایت از تولید شیر توسط دامداران و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اتخاذ شده و کارخانجات لبنی باید با این نرخ، شیر مورد نیاز را خریداری کنند.

وی با تاکید براینکه قیمت بالاتر، مشمول برخورد قانونی خواهد شد، افزود: البته برای حمایت از ظرفیت های تولید، اجازه دادیم تا هفت درصد در این بخش تلورانس قیمتی وجود داشته باشد؛ اما بالاتر از این رقم را اجازه نخواهیم داد و ملاک اعمال قانون، همین عدد است.

سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: این قیمت مربوط به شیر کیفی ۳.۵ درصد چربی است و با افزایش درصد چربی، قیمت شیر نیز تغییر می کند و به ازای هر درصد چربی ۵۰ تومان به قیمت کالا می‌تواند افزوده شود.

به گزارش ایرنا، قیمت هر کیلوگرم شیرخام دو هزار و ۳۹۰ تعیین شده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: