کد خبر: ۸۵۴۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۰
تعداد بازدید: ۲۰۹
آنتونی فائوچی رییس موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا با هشدار در مورد شیوع موج دوم ویروس کرونا از شرکت کنندگان در کمپین‌های انتخاباتی ترامپ خواست تا از ماسک حفاظتی صورت استفاده کنند. فائوچی همچنین از فرماندهان ایالت‌های آمریکا خواست که در مورد کاهش محدودیت‌های اعمال شده برای مهار کرونا بازنگری داشته باشند. وی گفت: هنگامی که ما شاهد روند افزایش بستری شدن بیماران کرونایی در بیمارستان‌ها هستیم، مطمئنا این نشانه و بیانگر آن است که ما در مسیر اشتباه قدم برداشته‌ایم.

هشدار رییس موسسه آلرژی آمریکا به شرکت کنندگان کمپین‌های انتخاباتی ترامپ/ فائوچی: از ماسک استفاده کنیدآنتونی فائوچی رییس موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا با هشدار در مورد شیوع موج دوم ویروس کرونا از شرکت کنندگان در کمپین‌های انتخاباتی ترامپ خواست تا از ماسک حفاظتی صورت استفاده کنند.

به گزارش خبرداغ به نقل از شبکه سی ان ان، فائوچی عضو کارگروه ویژه مبارزه با کرونا در کاخ سفید ضمن هشدار به شرکت کنندگان در کمپین‌های انتخاباتی ترامپ از فرماندهان ایالت‌های آمریکا خواست که در مورد کاهش محدودیت‌های اعمال شده برای مهار کرونا بازنگری داشته باشند.

وی به سی ان ان گفت: هنگامی که ما شاهد روند افزایش بستری شدن بیماران کرونایی در بیمارستان‌ها هستیم، مطمئنا این نشانه و بیانگر آن است که ما در مسیر اشتباه قدم برداشته‌ایم.

فائوچی افزود با بازگشایی ایالت‌ها ما شاهد افزایش شیوع مبتلایان به ویروس کرونا هستیم و هم اکنون شناسایی، قرنطینه و ردیابی تماس افراد مبتلایان از مهمترین اقدامات مهار این ویروس است.

وی همچنین به ایالت‌های آمریکا هشدار داد که دستورالعمل‌های بازگشایی دولت فدرال را نادیده نگیرند.

براساس گزارش شبکه سی ان ان، بسیاری از ایالت‌های آمریکا محدودیت‌های اعمال شده برای مهار ویروس کرونا را کاهش داده‌اند و نبود واکسن کرونا و تجمعات در شهر‌های آمریکا باعث افزایش شیوع بیماری کووید ۱۹ در ایالت متحده شده است.

براساس جدیدترین آمار منتشر شده، تا کنون بیش از ۲ میلیون و ۱۱۰ هزار نفر در آمریکا به کرونا مبتلا شدند و از این شمار بیش از ۱۱۶ هزار نفر جان باختند و بیش از ۸۴۰ هزار نفر بهبود یافتند.

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در سراسر جهان از ۷ میلیون و ۷۶۷ هزار نفر فراتر رفته و از این میان بیش از ۴۲۸ هزار و ۷۹۰ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: