کد خبر: ۸۵۴۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۱
تعداد بازدید: ۵۶۸
پنجمین نشست کمیته سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی فولاد امروز و با حضور کارشناسان خبره بازار سرمایه برگزار شد.

پنجمین نشست کمیته سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی فولاد برگزار شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، در این نشست که برخی از معاونان و مدیران صندوق نیز حضور داشتند، ابتدا هر یک از کارشناسان به ارائه تحلیل خود از شرایط فعلی بازار سرمایه پرداختند و چشم‌انداز پیش روی بازار سرمایه را مورد بررسی قرار دادند.
دکتر مسرور، مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد نیز در گفت و گو با کارشناسان، به ارزیابی پرتفوی صندوق پرداخت و با تبادل نظر با هر یک از کارشناسان، راه کارهای افزایش ارزش دارایی‌های صندوق را مورد بررسی دقیق قرارداد.
مسرور در این نشست تاکید کرد: سهام برخی از شرکت‌ها باید وارد بورس شود و متعاقبا شرکت سرمایه گذاری صندوق فولاد نیز تا اواسط تابستان به جمع شرکت‌های بورسی خواهد پیوست. وی با اشاره به دلایل این تصمیم گفت: برای پرداخت مطالبات و معوقات بازنشستگان صندوق و نیز برای رفع مشکل تامین مالی برخی از این شرکت‌ها، باید از طریق بازار سرمایه وارد شویم و با توجه به اینکه فعلا سمت و سوی کلی بازار مثبت است و این کار باید با برنامه و به سرعت انجام شود.
در پایان این جلسه مقرر شد تا شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی فولاد (دالاهو) نسبت به تهیه گزارشات تکنیکال اقدام کند تا در نشست بعدی بتوان درباره تغییر نسبت سهام و تغییر پرتفوی این شرکت و صندوق تصمیمات مقتضی را اتخاذ کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: