کد خبر: ۸۵۳۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۲
تعداد بازدید: ۲۷۰
بلومبرگ گزارش داد؛
بلومبرگ در گزارشی به شیوع مجدد کرونا در ایران پرداخت.

شیوع دوباره کرونا در ایران نگران‌کننده استبه گزارش خبرداغ به نقل از بلومبرگ، ایران در روزهای اخیر تعداد قابل توجهی از موارد روزانه ابتلا به کروناویروس را گزارش داد. این احتمال وجود دارد که در روزهای آینده این آمار نگرانکننده باشد. به نظر می‌رسد فاصله اجتماعی در ایران رعایت نمی‌شود. ایران در دو ماه گذشته اقدامات محدودیت‌زا را کاهش داده است تا فشار اقتصادی را که تحت تأثیر تحریم‌ها و کرونا ویروس و ایالات متحده قرار دارد، کاهش دهد.

سعید، معلم دبیرستان در حومه تهران کرج، گفت: اگر دولت می‌توانست از اکثریت قریب به اتفاق مردم حمایت مالی کند، بسیاری از مشاغل مجبور به عجله در بازگشایی نبودند.

علیرغم افزایش آمار مبتلایان به ویروس، بسیاری از مردم به کار خود بازگشتند تا فقط بتوانند صورتحساب‌ها را پرداخت کنند این در حالی است که بسیاری از مشاغل نیازی به حضور در کار ندارند. بازگشایی‌ها و رفت و آمدها خطرناک است.

ایلنا

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: