کد خبر: ۸۴۹۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳
تعداد بازدید: ۲۱۸
سفارت ایران در مسکو با بیان اینکه هرگونه تصمیم‌گیری درباره زمان بازگشایی مرزهای روسیه بر عهده مقامات ذیربط این کشور است، اعلام کرد که این سفارتخانه مسئولیتی در قبال بازگشایی مرزها و زمان بازگشت دانشجویان ایرانی ندارد.

بازگشایی مرزهای روسیه منوط به تصمیم مقامات این کشور استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:در پی شیوع بیماری کرونا در روسیه و ابراز برخی نگرانی‌ها در خصوص احتمال شیوع این بیماری در خوابگاه‌های دانشجویی، سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو طی اطلاعیه‌های قبلی خود به دانشجویان توصیه کرد با ارجحیت بخشیدن به حفظ سلامتی خود، تا پایان اپیدمی و بهبود شرایط به میهن برگردند. به همین منظور تاکنون تلاش شده است هر هفته یک پرواز و بعضا دو پرواز بین مسکو و تهران برقرار باشد.

در این اطلاعیه یادآور شده است: با توجه به گسترش جهانی بیماری کووید-۱۹ و ناشناخته بودن بسیاری از ابعاد آن، پیش بینی در خصوص بهبود شرایط فعلی، میسر نیست. به همین دلیل بسیاری از کشورها و از جمله فدراسیون روسیه برای مهار آن، علاوه بر اتخاذ شرایط فوق العاده داخلی، اقدام به بستن مرزهای ورودی خود کرده‌اند. 

سفارت ایران در مسکو اعلام کرده است که هرگونه تصمیم گیری در خصوص زمان بازگشایی مرزهای فدراسیون روسیه نیز برعهده و صلاحدید مقامات ذیربط این کشور است.

این سفارتخانه در این اطلاعیه تأکید کرده است که اطلاعیه‌های آن صرفا حاوی توصیه‌هایی عمومی برای حفظ سلامتی هم میهمان بوده و مسئولیتی در قبال بازگشایی مرزهای ورودی و زمان بازگشت به روسیه بر عهده سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو نیست. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: