کد خبر: ۸۵۳۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۷
تعداد بازدید: ۲۴۹
نماینده آمریکا در سازمان ملل با تکرار برخی ادعاهای بی‌اساس، اعلام کرد که واشنگتن تمامی گزینه‌های دیپلماتیک برای تمدید تحریم‌های تسلیحاتی ایران را به کار می‌گیرد.

واشنگتن تمامی گزینه‌های دیپلماتیک برای تمدید تحریم‌های تسلیحاتی ایران را به کار می‌گیردبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، «کلی کرافت» نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد  در یک کنفرانس ویدئویی با تکرار برخی ادعاهای بی‌اساس، اعلام کرد که واشنگتن تمامی گزینه‌های دیپلماتیک برای تمدید تحریم‌های تسلیحاتی ایران را به کار می‌گیرد.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر این‌که واشنگتن چگونه مانع لغو تحریم‌های تسلیحاتی ایران خواهد شد، گفت که تمامی گزینه‌های دیپلماتیک خود را به کار می‌گیریم تا اطمینان یابیم که این تحریم‌های تسلیحاتی تمدید خواهد شد.

کرفت گفت که در راستای تمدید این تحریم‌ها از نزدیک با «مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا و «برایان هوک» نماینده ویژه آمریکا در امور ایران از نزدیک همکاری خواهد کرد.

این تحریم‌ها در تاریخ ۱۸ اکتبر منقضی خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: